مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 17:552021-02-06اقتصادي

گلستان نیازمند مطالعات خطرپذیری روستاها/ گلخانه های کوچ روستایی رونق می گیرد


استاندار گلستان با بیان این که 30 درصد پروژه های دهه فجر استان در روستاها است، گفت: انجام طرح مطالعاتی خطرپذیری روستاها از منظر آب های سطحی، - کنترل سیلاب و رانش، در گلستان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس عصر شنبه در آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی روستایی استان، با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهارکرد: انجام طرح مطالعاتی خطرپذیری روستاها از منظر آب های سطحی، کنترل سیلاب و رانش، در استان ضروری است.

وی افزود: از پنج هزار و 700 میلیار تومان پروژه ای که دهه فجر امسال در گلستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود هزار و 931 میلیارد تومان در روستاها است.

وی افزود: تکمیل زهکشی اراضی در زمین های کم بازده، آبخیزداری، توسعه گلخانه ای برای تولید و درآمد بیشتر، مقاوم سازی واحدهای روستایی و اجرای طرح هادی از مهم ترین اولویت های استان است.

حق شناس در خصوص احداث گلخانه بیان کرد: پس از طی مراحل قانونی، به روستاییان استان، تسهیلاتی جهت احداث گلخانه های کوچک در مقیاس 200 متر اعطا خواهد شد.

وی توضیح داد: گلخانه ها در طول سال امکان برداشت محصول دارند و این امر علاوه بر اینکه مانع هدررفت محصولات کشاورزی می شود، با وفور تولیدات در طول سال به تنظیم بازار کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان نیازمند مطالعات خطرپذیری روستاها/ گلخانه های کوچ روستایی رونق می گیرد

گلستان نیازمند مطالعات خطرپذیری روستاها/ گلخانه های کوچ روستایی رونق می گیرد