مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 19:302021-02-06سياسي

انقلاب اسلامی در مسیر جهش عظیم اقتصادی قرار دارد


امروز کشور ما ایران پس از 42 سال از انقلاب در مسیر جهش عظیم اقتصادی، علمی و نظامی قرار دارد به طوری که دشمنان اسلام را به چالشی بزرگ وا داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از کرمان، محمد رضا پور ابراهیمی امروز در جمع کارکنان مرکز آموزش 05 اظهار داشت: انقلاب پر افتخار ایران، بی نظیرترین انقلاب حاضر در دنیاست که عوامل پیروزی آن رهبری امام خمینی و اطاعت آگاهانه مردم ایران از انقلاب بود.

پور ابراهیمی انقلاب اسلامی را آغاز موج بیداری اسلامی در منطقه قلمداد کرد و افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی جنبش بیداری اسلامی با تهدیدات مختلفی مواجه بود که انقلاب شکوهمند ایران بستر و زمینه تحول در منطقه از جمله مخالفت با سیاست های منطقه ای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما ایران پس از 42 سال از انقلاب در مسیر جهش عظیم اقتصادی، علمی و نظامی قرار دارد به طوری که دشمنان اسلام را به چالشی بزرگ وا داشته است.

رییس کمسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شهر کرمان و راور در مجلس مهمترین دستاورد انقلاب را الگوی حکومتی خدا توصف کرد و مردم سالاری دینی را ماحصل این پیروزی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی در مسیر جهش عظیم اقتصادی قرار دارد

انقلاب اسلامی در مسیر جهش عظیم اقتصادی قرار دارد