مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 21:052021-02-06دانش

از معاون آموزشی و سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تقدیر شد


در بیست و سومین گردهمایی روسا و سرپرستان مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از معاون آموزشی و سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقدیر شد.

- در گردهمایی روسا و سرپرستان مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی از معاون آموزشی و سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تقدیر شد ایسنا/قم در بیست و سومین گردهمایی روسا و سرپرستان مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از معاون آموزشی و سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقدیر شد.

بیست وسومین گردهمایی روسا و سرپرستان مراکز با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و دکتر محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

دکتر طیبی در این گردهمایی اظهار کرد: در بخش آموزش در مراکز علمی و کاربردی همانند سایر حوزه های فعالیتی جهاد دانشگاهی ما موظف به ارایه خدمات خوب به دانشجویان هستیم و در زمینه ایجاد زیربنای خوب، کادر آموزشی، آزمایشگاه و مواد آموزشی مناسب و سایر زیرساخت ها تلاش کرده ایم.

وی با تاکید بر این که تنوع فعالیت های پژوهشی و فناوری ما در جهاد دانشگاهی بسیار زیاد است، گفت: به واحدهای جهاد دانشگاهی دراستان ها گفته ایم که باید فعالیتشان متناسب با مزیت های استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معاون آموزشی و سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تقدیر شد

از معاون آموزشی و سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تقدیر شد