مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:102021-02-07سياسي

زیرساخت های منطقه مکران تسریع و تکمیل شود


باید برخی از زیرساخت های منطقه مکران فراهم شود یکی از زیر ساخت ها توسعه ریلی از زاهدان به چابهار است که باید تسریع و تکمیل شود تا رونق بیشتری صورت گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید برخی از زیرساخت های منطقه مکران فراهم شود یکی از زیر ساخت ها توسعه ریلی از زاهدان به چابهار است که باید تسریع و تکمیل شود تا رونق بیشتری صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا حجت الاسلام حسن درویشیان شب گذشته در حاشیه نشست با سرمایه گذاران چابهار اظهار کرد: افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی در شهرستان چابهار، بازدید از طرح ها و جلسه با سرمایه گذاران، دیدار با مدیران اجرایی از جمله اهداف سفر به شهرستان چابهار است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: باید برخی از زیرساخت های منطقه مکران فراهم شود یکی از زیر ساخت ها توسعه ریلی از زاهدان به چابهار است که باید تسریع و تکمیل شود تا رونق بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا وعده هایی که مسوولان داده اند اگر کوتاهی شده باشد طبق مقررات برخورد می شود، هر جایی ترک فعل و وظیفه انجام شده باشد با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

وی در مورد فرودگاه چابهار نیز گفت: این پروژه ملی است و پرونده ای در سازمان بازرسی در این زمینه تشکیل شده و به زودی از طرفین دعوت می کنیم و با تشکیل جلسه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های منطقه مکران تسریع و تکمیل شود

زیرساخت های منطقه مکران تسریع و تکمیل شود