مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:152021-02-07سياسي

انقلابی های بریده از انقلاب برای کشور مشکل درست کرده اند


عده ای با زد و بندهای برجامی، تفکر غلط و فشار بر گلوی نیروی دفاعی کشور نشان دادند که همین انقلابی های بریده از انقلاب، - برای کشور مشکل درست کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمان افراد در حماسه 9 دی حضور پیدا کردند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار نظامیان در مناطق سیل زده کشور و فداکاری و ایثار آنها برای مردم، گفت: تلاش مسئولان دوره طاغوت در راستای حفظ موقعیت خودشان بود در حالی که رفتار مسئولین بعد از انقلاب از روی عشق به اسلام و خدا گرایی است.

وی با بیان اینکه هر جا روحیه انقلابی و ولایتمداری حاکم شد به پیروزی رسیدیم، به برکات انقلاب و تفکر انقلابی اشاره کرد و افزود: برای نجات کشور، روحیه جهادی لازم است لذا هر جا تفکر انقلاب را بیرون راندند، میکروب فساد رشد کرد و هدف از این فسادها، نابودی کشور است.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به سلامت اصل انقلاب و فسادآور نبودن آن، تاکید کرد: فساد، نتیجه دور شدن از انقلاب و نفوذ در انقلاب است و به هیچ وجه فساد، اراده نظام اسلامی نیست در حالی که اراده رژیم پهلوی بر فساد بود؛ به علت توطئه دشمن، احساس مردم به فراگیری و گستردگی فساد به مراتب بیشتر از فساد واقعی است و تمام تلاش دشمن برای ضربه به نظام و از بین بردن سرمایه اجتماعی اعتماد مردم به نظام، برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی های بریده از انقلاب برای کشور مشکل درست کرده اند

انقلابی های بریده از انقلاب برای کشور مشکل درست کرده اند