مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-07سياسي

آب و فاضلاب همچنان دغدغه مردم شهرضا است


آب شرب و اتمام شبکه فاضلاب دو دغدغه جدی در شهرضا است.

- ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بی نظیر است، اظهار داشت: رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی یک رهبری خردمندانه بود و همه اقشار جامعه حامی انقلاب بودند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه دانشجویان در این انقلاب بسیار پیشرو بودند، افزود: بزرگ ترین و آخرین انقلاب در قرن معاصر انقلاب ایران بود که رقم خورد و نظام ستم شاهنشاهی را سرنگون کرد و شاهد استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی در 22 بهمن 1357 بودیم.

وی با بیان اینکه وحدت نیاز ضروری جامعه است، گفت: دشمن بنا بود در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه شرایط اجتماعی را بر هم زند تا شاهد 40 سالگی انقلاب نباشیم، در شرایط تحریم در اقتصادی که قسمت عمده آن متکی به نفت است، کاهش درآمدهای دولت اتفاق افتاد، در این شرایط با همراهی ویژه مردم توانستیم از این فشارها خارج شویم و دولت همه هم و غم خود را بر این کار بست است که بر این تحریم ها فائق آییم.

اسدی با اشاره به شیوع کرونا و خسارت های ناشی از آن در جامعه بیان کرد: کرونا حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را متأثر و هزینه های بسیاری را به دولت تحمیل کرده است، یک بیمار بستری در آی سی یو حدود 30 میلیون تومان هزینه بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و فاضلاب همچنان دغدغه مردم شهرضا است

آب و فاضلاب همچنان دغدغه مردم شهرضا است