مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-07اجتماعي

خیابان های انقلاب و هفده شهریور خرم آباد باید تعریض شوند


رییس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به اینکه تعریض خیابان انقلاب و هفده شهریور نقش مهمی در روان سازی ترافیک شهر دارد، گفت: شهرداری باید نسبت به عقب نشینی مغازه ها و واحدهای مسکونی این دو نقطه اقدام کند تا شاهد عادی سازی ترافیک و نظم دهی به شهر باشیم.

- سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به معضل ترافیک شهر خرم آباد عنوان کرد: وجود 10 مغازه عمده فروش خیابان انقلاب گره ترافیکی در مناطق چهارراه باختر، میدان انوش، سه راه اسدآبادی، تقاطع ناصرخسرو و چهارراه کارخانه یخ یا همان سرچشمه ایجاد کرده است، علاوه بر این وجود این مغازه ها بی نظمی و آشفتگی مبلمان شهری را به دنبال داشته است.

 وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد و اقدام به جریمه می کند اما راهگشا نیست مشکل باید با تعریض خیابان و به شکل ریشه ا ی حل شود، شهرداری باید به این نکته توجه کند که هر روز قیمت ملک گرانتر می شود بنابراین هر چه زودتر اقدام کند.

رییس راهنمایی و رانندگی لرستان خاطرنشان کرد: با عقب نشینی این تعداد مغازه که عمده فروش هستند علاوه بر بازشدن گره ترافیکی این منطقه از حالت مار پله ا ی خارج می شود، از طرفی با این اتفاق می توان چراغ راهنمایی و رانندگی در این نقطه نصب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های انقلاب و هفده شهریور خرم آباد باید تعریض شوند

خیابان های انقلاب و هفده شهریور خرم آباد باید تعریض شوند