مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:502021-02-07سياسي

«قصه ما راست بود» روایت عینی از حضور در جبهه ها


نویسنده کتاب «قصه ما راست بود»، این کتاب را نتیجه تلاش سه ساله خود دانست و مطرح کرد: این کتاب شامل 15 داستان به روایت عینی من از سال های حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل است و با روایتی داستانی به تشریح واقعیت های پیش آمده در آن دوران می پردازد.

- ایسنا/همدان نویسنده کتاب قصه ما راست بود ، این کتاب را نتیجه تلاش سه ساله خود دانست و مطرح کرد: این کتاب شامل 15 داستان به روایت عینی من از سال های حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل است و با روایتی داستانی به تشریح واقعیت های پیش آمده در آن دوران می پردازد.

محمود خلیلی در مراسم رونمایی از کتاب قصه ما راست بود در شهرستان ملایر، از انتشار دو اثر دیگر خود در حوزه دفاع مقدس طی آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب را به گردان زرهی لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان که خود افتخار رزم در آن گردان را در کنار شهدای والا مقام داشتم، تقدیم می کنم.

یکی از یادگاران دفاع مقدس نیز در این آیین این کتاب را روایتگری واقعی از رشادت های جوانان این مرز و و بوم در دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: آثاری از این دست برای انتقال مفاهیم عمیق دفاع مقدس به نسل های سوم و چهارم بسیار ارزشمند و ضروری است.

سرهنگ محمد فتحی همچنین به 2896 روز مقاومت نابرابر ایران اسلامی با استکبارجهانی اشاره و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس عرصه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قصه ما راست بود» روایت عینی از حضور در جبهه ها

«قصه ما راست بود» روایت عینی از حضور در جبهه ها