مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-07سياسي

آموزش مجازی، راهبرد آینده ما است/فرهنگ این نوع آموزش بین اساتید توسعه یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اینکه آموزش مجازی راهبرد آینده ما است، گفت: باید فرهنگ این آموزش ها در بین اساتید توسعه یابد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اینکه آموزش مجازی راهبرد آینده ما است، گفت: باید فرهنگ این آموزش ها در بین اساتید توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیل کوهپایه زاده در سی و هفتمین جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: یکی از وظایف عالی شورا، مشارکت در تصمیم گیری ها و انجام اقدامات اساسی در مسیر پیشرفت دانشگاه است.

در واقع دانشگاه باید برنامه جامع خود را مبتنی بر نیاز جامعه و با محوریت دانشگاه نسل سوم و چهارم تدوین و با تکیه بر نقاط قوت، آینده پژوهی کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: توسعه خدمات سرپایی و تله مدیسین و کاهش میزان بستری در برنامه جامع علمی مورد توجه است، دانشگاه در طب سالمندی هم برتری ها نسبی خوبی دارد که باید این موضوع هم در نقشه راه دیده شود.

وی افزود: مباحث بهداشت، مدیریت عوامل خطر، اصلاح شیوه های سبک زندگی، توجه به حوزه پیشگیری با بهره گیری از مشارکت های اجتماعی، تمرکز آموزش بر روی خدمات سرپایی و توسعه نگاه اقتصاد سلامت برای کاهش هزینه های خدمات و گسترش بخش های فوق تخصصی از دیگر مواردی است که در تدوین برنامه جامع دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی، راهبرد آینده ما است/فرهنگ این نوع آموزش بین اساتید توسعه یابد

آموزش مجازی، راهبرد آینده ما است/فرهنگ این نوع آموزش بین اساتید توسعه یابد