مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-07ورزشي

رفتار غفوری قابل توجیه نیست/ دیدار با سپاهان شش امتیازی است


کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه کسی که بازوبند را به دست می بندد باید بیشتر از هر کسی صبور و خویشتن دار باشد، گفت: رفتار غفوری به عنوان یک کاپیتان قابل توجیه نیست.

- صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال برابر نساجی قائم شهر گفت: بازی نسبتاً خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.

نساجی در قعر جدول بود و برای نباختن به تهران آمده بود.

آنها تلاش می کردند تا بتوانند با کسب یک امتیاز تهران را ترک کنند.

تیم جلالی از ابتدا تا سوت پایان بازی 10 نفره فقط دفاع کرد و دلخوش به ضد حملات بود تا بتواند از این طریق به گل دست پیدا کند.

البته این روش یکی دو بار می توانست برای استقلال درد سر ساز شود اما در مجموع بازیکنان نساجی بیشتر در لاک دفاعی فرورفته بودند.

وی ادامه داد: استقلال که نمی خواست امتیاز از دست بدهد از ابتدا هجومی بازی کرد اما دفاع مطلق نساجی باعث شد تا آبی پوشان چندین بار تغییر روش بدهند و بهترین کار یعنی شوت از راه دور را امتحان کردند که این موضوع به نفع آبی پوشان شد و آنها توانستند از یک ضربه شوت پشت 18 قدم در دقایق پایانی به گل دست پیدا کرده و سه امتیاز را به دست آورند.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد رفتار وریا غفوری که مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفت، اظهار داشت: من سال ها در استقلال بودم و بارها بازوبند کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار غفوری قابل توجیه نیست/ دیدار با سپاهان شش امتیازی است

رفتار غفوری قابل توجیه نیست/ دیدار با سپاهان شش امتیازی است