مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:202021-02-07فرهنگي

سمینار «بررسی اهمیت خانواده در اسلام در فرهنگ فاطمی»


سمینار «اهمیت خانواده در اسلام در فرهنگ فاطمی» با حضور نویسندگان و شاعران معروف ایالت خیبر پختونخوا و جمع کثیری از بانوان پیرو صدیقه طاهره (س) در خانه فرهنگ ایران در پیشاور برگزار شد.

- سمینار اهمیت خانواده در اسلام در فرهنگ فاطمی با حضور نویسندگان و شاعران معروف ایالت خیبر پختونخوا و جمع کثیری از بانوان پیرو صدیقه طاهره (س) در خانه فرهنگ ایران در پیشاور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (ص) و گرامیداشت روز زن، به همت خانه فرهنگ ایران در پیشاور با مشارکت انجمن ادبی بانوان کاروان حوا، نهضت بانوان منهاج القرآن ایالت خیبر پختونخوا، دانشگاه بی نظیر بوتو پیشاور، انجمن زینبیه (س) پیشاور، سمینار اهمیت خانواده در اسلام در فرهنگ فاطمی با حضور نویسندگان و شاعران معروف ایالت خیبر پختونخوا و جمع کثیری از بانوان پیرو صدیقه طاهره (س) در سالن امام خمینی (ره) خانه فرهنگ کشورمان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و منقبت خوانی در شأن و فضیلت حضرت فاطمه (س) آغاز و کلیپ تهیه شده توسط نمایندگی فرهنگی کشورمان با صداگذاری به زبان اردو پخش شد.

شرکت کنندگان در خصوص اهمیت خانواده در اسلام در فرهنگ فاطمی و ابعاد مختلف شخصیتی، فضائل، کمالات و سیرت طیبه حضرت سیده نساء العالمین صدیقه طاهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار «بررسی اهمیت خانواده در اسلام در فرهنگ فاطمی»

سمینار «بررسی اهمیت خانواده در اسلام در فرهنگ فاطمی»