مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-07اقتصادي

مردم مناطقی از دشت مغان به لحاظ آب شرب پایدار در مضیقه هستند


هم اکنون مشکل آب شرب در مناطقی از دشت مغان از جمله شهر گرمی و تازه کند و روستاهای حومه جدی و مستلزم برطرف سازی سریع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر بهنام جو در آیین افتتاح طرح های عمرانی در گرمی این شهرستان را شهری در مسیر توسعه و قرارگیری در آستانه رونق تولید و اشتغال دانست و اظهار کرد: با اذعان به اینکه شهرستان گرمی در طول چند سال رشد قابل توجهی را در حوزه های عمرانی، آبادانی، زیرساخت های شهری و صنعتی تجربه کرده اما مناطقی از آن همچون منطقه شهری و روستاهای حومه و تازه کند از نظر آب شرب پایدار در مضیقه هستند.

وی با اشاره به تکمیل سد عمارت و سد گیلارلو با هزینه کرد بالغ بر 400 میلیارد تومان گفت: این دو پروژه بزرگ آبی در راستای آبرسانی به مناطق کم برخوردار در دستور کار بوده که عملیات اجرایی سد تازه کند به اتمام رسیده و سد عمارت نیز در سال 1400 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته استاندار اردبیل با بهره برداری از دو سد عمارت و سد گیلارلو آب شرب پایدار به مناطقی از دشت مغان از جمله شهر گرمی، تازه کند و روستاهای حومه می رسد.

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبارات کلان برای پروژه آبرسانی به روستاهای گرمی خبر داد و افزود: با توجه ویژه وزارت نیرو و برنامه ریزی های منطقه ای اعتبار خوبی برای آبرسانی روستاهای شهرستان گرمی در نظر گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مناطقی از دشت مغان به لحاظ آب شرب پایدار در مضیقه هستند

مردم مناطقی از دشت مغان به لحاظ آب شرب پایدار در مضیقه هستند