مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-07سياسي

انتشار 10 درصد از استانداردهای بین المللی فناوری نانو توسط فناوران ایرانی


مشاور ارشد ستاد توسعه فناوری نانو در حوزه استانداردسازی فناوری نانو، از انتشار 10 درصد از استانداردهای بین المللی فناوری نانو به همت دانشمندان و فناوران ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی بیت اللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: فناوری نانو یکی از فناوری های راهبردی کشور بوده و در این ارتباط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با پیاده سازی موفق دو برنامه جامع ملی توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین کشورهای مطرح جهان در حوزه های مختلف کسب کند و امروز جهان جایگاه و توانمندی های کشور ما را به عنوان یک کشور پیشتاز در این عرصه به رسمیت می شناسد و از مشارکت و همکاری های ایران در تصمیم سازی ها و برنامه ریزی های مرتبط استقبال می کند.

وی تصریح کرد: این موقعیت ناشی از دستیابی کشور به جایگاه چهارم در تولید علم نانو در جهان، تولید بیش از 720 محصول و صادرات آن به بیش از 45 کشور به پشتوانه فعالیت ها و تلاش های بیش از 30 هزار محقق، دانشمند و فناور در چارچوب یک برنامه جامع و هوشمندانه بوده است.

بعلاوه کسب این دستاوردها علی رغم شرایط دشوار تحریمی زمینه ساز توجه ویژه بسیاری از کشورهای در حال توسعه به راهبردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی کشور ما بعنوان یک الگوی موفق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 10 درصد از استانداردهای بین المللی فناوری نانو توسط فناوران ایرانی

انتشار 10 درصد از استانداردهای بین المللی فناوری نانو توسط فناوران ایرانی