مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-07اقتصادي

شاخص بهره مندی روستاییان گیلان از گاز طبیعی 95.5 درصد است


استاندار گیلان برخورداری از گاز طبیعی را یکی از شاخص های توسعه و رفاه اجتماعی جامعه عنوان کرد و گفت: شاخص بهره مندی روستاییان گیلان از گاز طبیعی 95.

- 5 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از 23 پروژه گازرسانی روستایی در شهرهای مختلف استان گیلان با بیان اینکه ارائه خدمت رسانی به مردم یکی از وظایف مسئولان نظام است، گفت: عملیات گاز رسانی 23 روستای گیلان از جمله این خدمت ها است که مایه خوشحالی است.

وی با بیان اینکه هزار و 300 خانوار گیلانی با بهره برداری از این پروژه از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: رفع محرومیت ها از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) بود.

استاندار گیلان با اشاره به شاخص بهره مندی 95.

5 درصدی روستاییان استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: این شاخص در سطح شهرهای استان گیلان 99 درصد است که نشان دهنده تلاش های انجام شده طی 42 سال گذشته در راستای عمران و آبادانی استان است.

وی با بیان اینکه بهره مندی روستاییان ما از نعمت گاز طبیعی یکی از شاخص های رفاه اجتماعی است، اضافه کرد: برخورداری 100 درصدی مردم گیلان از این نعمت یکی از مهم ترین شاخص های توسعه استان بوده که مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص بهره مندی روستاییان گیلان از گاز طبیعی 95.5 درصد است

شاخص بهره مندی روستاییان گیلان از گاز طبیعی 95.5 درصد است