مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-07دانش

کوهپایه زاده: فرهنگ استفاده از آموزش مجازی میان اساتید توسعه یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در سی و هفتمین جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: آموزش مجازی راهبرد آینده ما است و فرهنگ استفاده از این نوع آموزش باید به عنوان تکلیف دانشگاهی بین اعضای هیئت علمی توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در سی و هفتمین جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: یکی از وظایف عالی شورا، مشارکت در تصمیم گیری ها و انجام اقدامات اساسی در مسیر پیشرفت دانشگاه است.

در واقع دانشگاه باید برنامه جامع خود را مبتنی بر نیاز جامعه و با محوریت دانشگاه نسل سوم و چهارم تدوین و با تکیه بر نقاط قوت، آینده پژوهی کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: توسعه خدمات سرپایی و تله مدیسین و کاهش میزان بستری در برنامه جامع علمی مورد توجه است، دانشگاه در طب سالمندی هم برتری ها نسبی خوبی دارد که باید این موضوع هم در نقشه راه دیده شود.

وی افزود: مباحث بهداشت، مدیریت عوامل خطر، اصلاح شیوه های سبک زندگی، توجه به حوزه پیشگیری با بهره گیری از مشارکت های اجتماعی، تمرکز آموزش بر روی خدمات سرپایی و توسعه نگاه اقتصاد سلامت برای کاهش هزینه های خدمات و گسترش بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهپایه زاده: فرهنگ استفاده از آموزش مجازی میان اساتید توسعه یابد

کوهپایه زاده: فرهنگ استفاده از آموزش مجازی میان اساتید توسعه یابد