مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-07بين الملل

فشارهای امارات برای بازگرداندن دحلان به صحنه سیاسی فلسطین


منابع آگاه از فشار امارات برای تحمیل محمد دحلان از رهبران جدا شده از جنبش فتح و مشاور کنونی ولیعهد ابوظبی در انتخابات سراسری آتی فلسطین پرده برداشتند.

- منابع آگاه از فشار امارات برای تحمیل محمد دحلان از رهبران جدا شده از جنبش فتح و مشاور کنونی ولیعهد ابوظبی در انتخابات سراسری آتی فلسطین پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه در گفت وگو با وبسایت امارات لیکس فاش کردند که ابوظبی در تلاش است تا محمد دحلان از رهبران جدا شده از جنبش فتح و مشاور کنونی ولیعهد ابوظبی را به انتخابات سراسری آتی فلسطین تحمیل کند و او را بار دیگر به صحنه سیاسی بازگرداند.

این منابع گفتند که ابوظبی تحرکات سیاسی گسترده ای را برای تحمیل دحلان به محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش فتح انجام می دهد.

طبق این گزارش، اقدامات امارات با حمایت مشترک اردن و مصر از رهبران سابق فتح در مواجهه با حماس صورت گرفته است.

طبق گفته این منابع، امارات تهدید کرده درصورت مخالفت محمود عباس با بازگشت دحلان، از دحلان حمایت سیاسی و مالی خواهد کرد تا لیست های انتخاباتی جداگانه ای را از جنبش فتح تشکیل دهد.

در همین راستا، امارات به رسانه های وابسته به خود اجازه داده است که برای دحلان تبلیغات بکنند تا شانس وی در انتخابات فلسطین افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای امارات برای بازگرداندن دحلان به صحنه سیاسی فلسطین

فشارهای امارات برای بازگرداندن دحلان به صحنه سیاسی فلسطین