مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-07بين الملل

تعلیق توافق های پناهندگی آمریکا با ال سالوادور ، گواتمالا و هندوراس


دولت بایدن گفت فوراً توافق های پناهندگی دوره ترامپ با ال سالوادور، گواتمالا و هندوراس را در بخشی از تلاش برای لغو سیاست های مهاجرتی تندروی پیشین، - تعلیق توافق های پناهندگی آمریکا با "ال سالوادور"، "گواتمالا" و "هندوراس" دولت بایدن گفت فوراً توافق های پناهندگی دوره ترامپ با ال سالوادور، گواتمالا و هندوراس را در بخشی از تلاش برای لغو سیاست های مهاجرتی تندروی پیشین، به حالت تعلیق درمی آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت، آمریکا روندی برای لغو توافق نامه های همکاری پناهندگی با دولت های ال سالوادور، گواتمالا، و هندوراس را به عنوان اولین گام های واقعی در مسیر شراکت بهتر و همکاری در منطقه ای که توسط رییس جمهور معلوم شده، آغاز کرده است.

توافق نامه های به اصطلاح کشور سوم امن ، که در سال 2019 توسط دولت ترامپ و کشورهای آمریکای مرکزی امضا شدند، پناه جویان منطقه را وادار می کند قبل از درخواست پناهندگی آمریکا، برای پناهندگی آن کشورها اقدام کنند.

وزارت خارجه آمریکا روز شنبه اعلام کرد: به عنوان بخشی از پیشنهاد بحث برانگیز توسط ترامپ برای سرکوب مهاجران غیرقانونی از آمریکای مرکزی که بخش بزرگی از مهاجران بازداشت شده در مرز آمریکا-مکزیک را تشکیل می دهند، این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق توافق های پناهندگی آمریکا با ال سالوادور ، گواتمالا و هندوراس

تعلیق توافق های پناهندگی آمریکا با ال سالوادور ، گواتمالا و هندوراس