مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-07اقتصادي

خروج گندم از خراسان شمالی ممنوع است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: محصول گندم نباید به هیچ عنوان از استان خارج شود و متولیان امر باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمود قنبری در جلسه کارگروه آرد و گندم استان اظهار کرد: آموزش به کشاورزان باید موجب افزایش میزان تولید سالانه گندم استان در سطح زیر کشت ثابت شود.

وی گفت: استفاده از سیستم برنامه ریزی شده مثل آبیاری تحت فشار و قطره ای، مبارزه به موقع با آفات، رعایت اصول درست برداشت گندم و استفاده از بذر اصلاح شده موجب افزایش تولید گندم استان می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: قیمت پیشنهادی استان به دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای خرید گندم طی مکاتبه ای ارسال شود تا باقیمت گذاری مناسب کشاورزان مازاد گندم تولیدی خود را تحویل دهند و همچنین باید هزینه خرید گندم به موقع به کشاورزان پرداخت شود.

گفتنی است کمبود مراکز خرید گندم از خلأهای استان به ویژه در شهرستان رازوجرگلان می باشد که مسئولیت افزایش این مراکز با سازمان جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج گندم از خراسان شمالی ممنوع است

خروج گندم از خراسان شمالی ممنوع است