موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-07اجتماعي

تلخ و شیرین بانوی کارآفرینی که به «شیرزن مازندران» معروف است


البته در کنار پرورش ماهی در قفس نیاز به مزرعه پرورش ماهی داشتم که نسبت به ایجاد این مرکز در عباس آباد به عنوان مرکز پرورش ماهی ازون برون و سایت پرورش ماهی در قفس اقدام کردم.

  وی ادامه می دهد: البته تحصیلاتم در مقطع کارشناسی رشته حسابداری است ولی از کودکی علاقه زیادی به کار کردن با موجودات زنده داشتم و همین علاقه مسیر زندگیم را به دریا تغییر داد.

شاهمیری بیان می کند: از ابتدا یعنی هشت سال پیش کارم را با دو قفس و سرمایه شخصی آغاز کردم ولی از سال گذشته صندوق توسعه ملی مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات در اختیارم قرار داد که توانستم قفس ها را از تعداد دو به 6 قفس برسانم.

    به اعتقاد من کار کردن در این مسیر تنها عشق می خواهد شاید اگر سرمایه ای را که طی سال های گذشته در این مسیر بکار بردم، در جای دیگر هزینه می کردم چندین برابر می شد اما من با علاقه هر روز صبح زود از خواب بیدار می شوم و وارد آب های بیکران آبی می شوم.

این بانوی موفق و کارآفرین خاطرنشان می کند:  اگر به دریا تنها از جنبه درآمدی نگاه کنم موفق نخواهم شد ولی باید بگویم تمام جنب و جوش زندگی من وسط دریا است.

  وی گریزی به هشت سال پیش زد، زمانی که نخستین بار آستین همت را بالا زد و وارد آب های دریا شد و بنظرش سال های اول پستی و بلندی های زیادی داشت اما با این وجود عقب نشینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ و شیرین بانوی کارآفرینی که به «شیرزن مازندران» معروف است

تلخ و شیرین بانوی کارآفرینی که به «شیرزن مازندران» معروف است