مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-07سياسي

ممنوعیت پروازهای انگلیس از سر گرفته می شود؟


با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعیین ضوابط بهداشتی و مراقبتی برای مسافران ورودی از کشورهای پرخطر، باید دید آیا پروازهای مسافری از و به مقاصدی مانند انگلستان دوباره از سر گرفته خواهد شد؟ - با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعیین ضوابط بهداشتی و مراقبتی برای مسافران ورودی از کشورهای پرخطر، باید دید آیا پروازهای مسافری از و به مقاصدی مانند انگلستان دوباره از سر گرفته خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل دی ماه بود که خبرهایی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه نخستین مورد از ابتلای کرونا ویروس نوع انگلیسی در برخی کشورها مشاهده شده است و به همین سبب حرکت قطارها و هواپیماهای از کشورهایی مانند بلژیک و هلند به انگلستان تمدید شده است اما پنجشنبه هفته جاری قرار است پروازی فوق العاده توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه، مسافران ایرانی را از انگلستان به کشور بازگرداند.

و از سوی دیگر در جلسه 55 ستاد ملی مدیریت کرونا تعیین ضوابط بهداشتی و مراقبتی برای مسافران ورودی از کشورهای پرخطر به تصویب رسیده است.

در این مصوبه آمده است با توجه به اینکه تعدادی از ایرانیان مقیم انگلستان درخواست بازگشت به کشور را داشته و با مراجعه به دفاتر نمایندگی به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پروازهای انگلیس از سر گرفته می شود؟

ممنوعیت پروازهای انگلیس از سر گرفته می شود؟