مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-07سياسي

تخریب 120 ویلای غیرمجاز و لوکس در اطراف شاهدشهر فردوسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تخریب 120 ویلای غیرمجاز و لوکس در اطراف شاهدشهر فردوسیه خبر داد و بیان کرد: - دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تخریب 120 ویلای غیرمجاز و لوکس در اطراف شاهدشهر فردوسیه خبر داد و گفت: اراده دادستانی بر قلع و قمع ساخت و ساز های غیرمجاز است و این اراده خدشه ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تخریب 120 ویلای غیرمجاز و لوکس در اطراف شاهدشهر فردوسیه خبر داد و بیان کرد: با تخریب این ویلا های غیرمجاز مساحت 150 هزار متر مربع از اراضی زراعی آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از تغییر کاربری های غیرمجاز در شهریار به صورت سازمان یافته انجام می پذیرد و افرادی که دارای ارتباطات ناسالمی با برخی از عوامل اداری و یا شهرداری ها هستند با ساخت چنین ویلا های غیرمجازی میلیارد ها تومان ثروت نامشروع کسب می کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه ادارات خدمات رسان نیز به این ویلا های غیرمجاز خدمات می دهند و آب شهری در استخر های این ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

عسگری پور تاکید کرد: هیچ اداره ای حق ندارد که اقدام به اخذ وجوهی از مردم جهت تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 120 ویلای غیرمجاز و لوکس در اطراف شاهدشهر فردوسیه

تخریب 120 ویلای غیرمجاز و لوکس در اطراف شاهدشهر فردوسیه