مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-07اجتماعي

سمنان/ منطقه شکارممنوع طالو شیربند دامغان «حفاظت شده» اعلام شد


این منطقه دارای کوهستان های مرتفع کلاریز و طزره و جنگل های هیرکانی دارای تنوع زیستی غنی و متنوع است که به همین علت از منطقه شکارممنوع به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت.

- سمنان/ منطقه شکارممنوع طالو شیربند دامغان حفاظت شده اعلام شد این منطقه دارای کوهستان های مرتفع کلاریز و طزره و جنگل های هیرکانی دارای تنوع زیستی غنی و متنوع است که به همین علت از منطقه شکارممنوع به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دامغان گفت: طی تصمیم شورای عالی محیط زیست کشور، منطقه شکارممنوع طالو و شیربند این شهرستان از منطقه شکار ممنوع به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت.

علی آذرپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و طرح موضوع در جلسه شورای عالی محیط زیست، منطقه شکار ممنوع طالو و شیربند دامغان با مساحت 90 هزار هکتار با شرایط زیستی بی نظیر به منطقه حفاظت شده تغییر کرد.

وی ادامه داد: این منطقه بین زیستگاه های دشتی در شمال و شرق دامغان، دارای کوهستان های مرتفع کلاریز و طزره و جنگل های هیرکانی دارای تنوع زیستی غنی و متنوع است که به همین علت از منطقه شکارممنوع به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت.

آذرپور اضافه کرد: ارتقای این منطقه، اقدامی مفید و اساسی در راستای حفظ و بهبود شرایط زیست محیطی آن است که می تواند گام مثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان/ منطقه شکارممنوع طالو شیربند دامغان «حفاظت شده» اعلام شد

سمنان/ منطقه شکارممنوع طالو شیربند دامغان «حفاظت شده» اعلام شد