مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-07اقتصادي

84 واحد صنعتی راکد آذربایجان غربی وارد مدار تولید شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 84 واحد صنعتی راکد استان وارد مدار تولید شد.

- غلامرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 516 واحد صنعتی در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد یک هزار و 9 واحد صنعتی فعال و 507 واحد راکد و غیر فعال هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع استان تعدادی از این واحدها فعال سازی و به چرخه تولید بازگشتند که در این راستا طی 10 ماهه گذشته سال جاری 84 واحد از واحدهای راکد وارد مدار تولید شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی به وضعیت موجود صنایع استان اشاره کرد و گفت: تاکنون در استان دو هزار و 713 فقره جواز تأسیس صادر شده و 201 مورد از این طرح ها به پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصدی رسیده اند و در حال حاضر 2 هزار و 16 واحد دارای پروانه بهره برداری هستند.

بابایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 327 فقره جواز تأسیس صادر شده است، افزود: با به بهره برداری رسیدن این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای 2 هزار و 342 نفر ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: در طول 10 ماه گذشته امسال 155 فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی صادر شده است که دو هزار و 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 واحد صنعتی راکد آذربایجان غربی وارد مدار تولید شد

84 واحد صنعتی راکد آذربایجان غربی وارد مدار تولید شد