مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-07فناوري

هزینه مضاعف فیلترینگ و فیلترشکن، بر دوش کاربران


در حالی که استفاده از فیلترشکن برای کاربران اینترنت به موضوعی عادی تبدیل شده، نه تنها هزینه خرید این نرم افزارهای تغییردهنده آی پی بر دوش آنهاست، - در حالی که استفاده از فیلترشکن برای کاربران اینترنت به موضوعی عادی تبدیل شده، نه تنها هزینه خرید این نرم افزارهای تغییردهنده آی پی بر دوش آنهاست، بلکه با تبدیل ترافیک داخلی به ترافیک خارجی، تعرفه نیم بهایی هم حتی هنگام مراجعه به سایت های داخلی محاسبه نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه استفاده از فیلترشکن در طول 10 سال گذشته به دلیل مسدود شدن برخی از وب سایت ها در بین برخی کاربران اینترنت وجود داشت، اما در یکی دو سال اخیر و با فیلتر شدن پیام رسان خارجی تلگرام، افرادی که تا پیش از آن از فیلترشکن استفاده نمی کردند، هم به این گروه پیوستند، تا جایی که این موضوع نگرانی ها را از بابت تهدیدات ناشی از استفاده از فیلترشکن افزایش داد.

فیلترشکن ها و وی پی ان ها در حالی سد فیلترینگ را قابل نفوذ می کنند که در مقابل، مسائل امنیتی فراگیر شدن این اپلیکیشن ها مطرح می شود.

کاربران برای استفاده از وب سایت های فیلترشده، بدون آگاهی اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن هایی می کنند که بیشتر از اینکه فیلترشکن باشند، با هدف سوءاستفاده و دسترسی به اطلاعات و واردن کردن انواع بدافزار به گوشی افراد طراحی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مضاعف فیلترینگ و فیلترشکن، بر دوش کاربران

هزینه مضاعف فیلترینگ و فیلترشکن، بر دوش کاربران