مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-07سياسي

انقلاب؛ احیاگر اسلام و عزت انسانی/ مسلمان بودن متفاوت از زندگی اسلامی است


یک پژوهشگر تاریخ اسلام، انقلاب را احیاگر اسلام و عزت انسانی دانست و عنوان کرد: به غیر از سبک زندگی اسلامی هیچ سبک زندگی نمی تواند روش زندگی مومنانه و پاکیزه را در اختیار ما قرار دهد.

- ایسنا/گیلان یک پژوهشگر تاریخ اسلام، انقلاب را احیاگر اسلام و عزت انسانی دانست و عنوان کرد: به غیر از سبک زندگی اسلامی هیچ سبک زندگی نمی تواند روش زندگی مومنانه و پاکیزه را در اختیار ما قرار دهد.

حشمت الله قنبری در نشست گذری بر سبک زندگی فاطمی که در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت برگزار شد، وجود مبارک حضرت صدیقه طاهره(س) را سراسر نور دانست و اظهار کرد: زندگی فاطمه(س) از روزی که این عالم ناسوت را به نور وجود خویش حیات بخشید تا به امروز، مانند یک سِر اعظم غیر قابل کاوش است.

وی با اشاره به آیات و روایات، طلوع و غروب زندگی فاطمه زهرا(س) را استثنایی دانست و افزود: نه دوستان نسبت به وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) اطلاعات و آگاهی کامل دارند و نه دشمنان نسبت به ایشان فهم و درک دقیقی می کنند.

این استاد دانشگاه، با بیان اینکه هم ملکوت و هم ناسوت حضرت زهرا منحصر به فرد است، تصریح کرد: زندگی صدیقه طاهره در همان دوران کوتاه از چنان جامعیتی برای همه بشر برخوردار است که هیچ شخصیتی در تراز ایشان در عالم وجود نداشته و نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب؛ احیاگر اسلام و عزت انسانی/ مسلمان بودن متفاوت از زندگی اسلامی است

انقلاب؛ احیاگر اسلام و عزت انسانی/ مسلمان بودن متفاوت از زندگی اسلامی است