مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-07دانش

فعالیت پژوهشی، صرفا چاپ مقاله نیست


آنچه در چاپ مقاله اهمیت دارد، تاثیرگذاری بر گسترش مرزهای دانش، توسعه فناوری و تأثیر بر جامعه است و کیفیت مقالات از تعداد آن ها مهم تر است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر پژوهشی دانشگاه فردوسی گفت: آنچه در چاپ مقاله اهمیت دارد، تاثیرگذاری بر گسترش مرزهای دانش، توسعه فناوری و تأثیر بر جامعه است و کیفیت مقالات از تعداد آن ها مهم تر است.

دکتر محمد مصلحیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اهدافی که در سند راهبردی دانشگاه فردوسی مشهد به آن اشاره شده ارتقای مرجعیت علمی دانشگاه است.

این مرجعیت که در شکل ایده آل آن باید به رهبری علمی در یک موضوع علمی منجر شود توسط افرادی ایجاد می شود که صاحب نظریه ای نوآورانه یا سبکی خلاقانه اند و سایر دانشمندان و متخصصان به نظرات و آثار آن ها ارجاع می دهند.

وی افزود: در دانشگاه های معتبر، برای هر عضو هیأت علمی با توجه به دستاوردهای اخیر او یا برنامه تحقیقاتی آینده وی، اعتباری پژوهشی موسوم به گرنت در نظر گرفته می شود که بر اساس آن پژوهشگر می تواند تا سقف در نظر گرفته شده، برای تحقیقات خود از بودجه پژوهشی دانشگاه هزینه کند.

در دانشگاه تلاش کرده ایم که به دستاوردهای با کیفیت توجه کرده و امتیاز بیشتری منظور کنیم تا همکاران خود را به سمت انجام تحقیقات بهتر و تأثیرگذارتر سوق دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پژوهشی، صرفا چاپ مقاله نیست

فعالیت پژوهشی، صرفا چاپ مقاله نیست