مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-07اجتماعي

دمای هوای اصفهان 6 درجه کاهش می یابد / پیش بینی مه آلودگی جاده


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان چهار تا 6 درجه کاهش می یابد.

- ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا پایان امروز است.

وی افزود: در حال حاضر بارش باران، مه آلودگی در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود ضمن اینکه در ارتفاعات احتمال رعد و برق نیز وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه کاهش دید افقی و اختلال در تردد جاده ای در استان اصفهان پیش بینی شده است، ادامه داد: این سامانه عصر امروز از استان اصفهان خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای صبح فردا مه آلودگی در مسیرهای جاده ای و شهری استان اصفهان پیش بینی می شود، گفت: این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

هنرمند با بیان اینکه با خروج سامانه ناپایدار جوی از استان دمای هوا چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، ادامه داد: طی 24 ساعت آینده دمای هوای استان اصفهان در گرم ترین و سردترین ساعات بین 17 و دو درجه سانتیگراد در نوسان است.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت اخیر چادگان با دمای هوای منفی چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و خور و بیابانک با دمای هوای 20 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقطه پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای اصفهان 6 درجه کاهش می یابد / پیش بینی مه آلودگی جاده

دمای هوای اصفهان 6 درجه کاهش می یابد / پیش بینی مه آلودگی جاده