مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-07سياسي

هرگونه مذاکره و یا پالس مذاکره بدون اذن مجلس پذیرفته نیست


عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مطالبه مهم مجلس حفظ عزت و اقتدار ملت ایران است تذکر داد که هرگونه مذاکره و یا پالس مذاکره بدون اذن مجلس پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 19 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: خوشبختانه دولت بعد از 7 سال پذیرفته که ریشه مشکلات کشور در واشنگتن دی سی است و امروز به آن اذعان کرده؛ گرچه دیرهنگام است.

وی افزود: آقای رییس جمهور مواضع اخیر بایدن را به شما و وزارت خارجه متذکر می شوم چرا که نیازمند تأمل جدی است، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مطالبه مهم مجلس حفظ عزت و اقتدار ملت ایران است؛ لازم است که تذکر دهم هرگونه مذاکره و یا پالس مذاکره بدون اذن مجلس پذیرفته نیست.

وی همچنین خطاب به وزارت نیرو گفت: چرا بعد از 11 سال نسبت به حفظ مأموریت و مسئولیت مدیران ضعیف اصرار دارید، این در واقع ظلم آشکار به مردم است.

چرا مردم باید تاوان بی توجهی وزارت را بدهند از این رو انتظار می رود مسئولین در عمر باقی مانده حل مشکلات مردم را هدف قرار دهند و حاشیه سازی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه مذاکره و یا پالس مذاکره بدون اذن مجلس پذیرفته نیست

هرگونه مذاکره و یا پالس مذاکره بدون اذن مجلس پذیرفته نیست