مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-07سياسي

برخی به دنبال سیاست زدایی و حکومت زدایی از امام خمینی (ره) هستند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی به دنبال سیاست زدایی و حکومت زدایی از امام (ره) هستند، گفت: امروز حتی در جماران هم اثری از انقلاب و تاثیرگذاری امام (ره) نیست.

- سمنان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی به دنبال سیاست زدایی و حکومت زدایی از امام (ره) هستند، گفت: امروز حتی در جماران هم اثری از انقلاب و تاثیرگذاری امام (ره) نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین صفار هرندی پیش از ظهر یکشنبه در همایش فجر آفرینان انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان، با بیان اینکه نقش امام خمینی (ره) در انقلاب از مردم بالاتر است، بیان کرد: درست است که اگر مردم نبودند انقلاب پیروز نمی شد اما رهبری یک جامعه است که به آن عینیت می بخشد و لذا کاری که امام خمینی (ره) در دوران انقلاب کرد این بود که مردم را به حرکت درآورد آن هم مردمی که در کنج عزلت خزیده و در بی خبری غرق بودند.

وی افزود: چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته اما جفایی که در حق ایشان می شود حتی از سوی کسانی که سر سفره ایشان بزرگ شدند هنوز ادامه دارد و اینجا است که پیشکسوت های انقلاب که زمان پیش از انقلاب را دیده و با ظهور امام (ره) در زندگی خودشان تحول دیده اند، می بایست معرفت ایشان را به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال سیاست زدایی و حکومت زدایی از امام خمینی (ره) هستند

برخی به دنبال سیاست زدایی و حکومت زدایی از امام خمینی (ره) هستند