مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-07سياسي

برنامه جامع ارتقاء ظرفیت های گردشگری پایتخت در دستور کار قرار گیرد


مخبر کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم قرارگیری برنامه جامع ارتقاء ظرفیت های گردشگری شهر تهران در دستور کار مدیریت شهری تاکید کرد.

- مخبر کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم قرارگیری برنامه جامع ارتقاء ظرفیت های گردشگری شهر تهران در دستور کار مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا روز یکشنبه در جریان دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران در تشریح طرح الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این گفت: این طرح از سوی کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی و معماری و شهرسازی تهیه شد و در حال حاضر از سوی هیئت رییسه، کمیسیون شهرسازی و معماری به عنوان کمیسیون اصلی در نظر گرفته شده است که بر مبنای این ماموریت نظر کمیسیون در قالب یک ماده واحده ارایه می شود.

وی افزود: در راهبردهای طرح جامع شهر تهران و در ماده 24 و 72 برنامه پنجساله شهرداری تهران، در بحث توسعه گردشگری پایدار پیش بینی های صورت گرفته که شهرداری با کمک سایر مراجع ذیصلاح اقدام اساسی در این خصوص را انجام دهد.

پیش بینی شده که برنامه جامع ارتقاء ظرفیت های گردشگری شهر تهران را شهرداری از تاریخ مصوبه بر اساس 9 محور پیش بینی شده تهیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع ارتقاء ظرفیت های گردشگری پایتخت در دستور کار قرار گیرد

برنامه جامع ارتقاء ظرفیت های گردشگری پایتخت در دستور کار قرار گیرد