مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-07سياسي

22 بهمن امسال راهپیمایی و گردهمایی جمعیتی در کرمانشاه نداریم


22 بهمن امسال هیچگونه راهپیمایی یا گردهمایی جمعیتی برپا نخواهد شد و تنها شاهد راهپیمایی موتوری و خودرویی خواهیم بود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه گفت: 22 بهمن امسال هیچگونه راهپیمایی یا گردهمایی جمعیتی برپا نخواهد شد و تنها شاهد راهپیمایی موتوری و خودرویی خواهیم بود.

حسین خوش اقبال، امروز(19 بهمن) در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه گفت: وظیفه همه دلسوزان است که واقعیت های انقلاب و مبارزات را با بیانی مناسب به نسلی که امام(ره) و شهدا را ندیده اند، انتقال دهند.

وی با اشاره به شکست 42 ساله دشمنان در مقابل نظام اسلامی افزود: ایجاد یاس، ناامیدی و بدبینی برنامه ای است که دشمن در پیش گرفته و امروز هر شخص یا جریانی در این مسیر حرکت کند، به انقلاب و مردم جفا کرده است.

خوش اقبال تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص مراسم 22 بهمن امسال و در پیش بودن انتخابات 1400، جشن های سالگرد پیروزی انقلاب باید تقویت کننده وحدت، همدلی و اتحاد مردم و مسئولان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شکننده بودن شرایط بیماری کرونا، بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در آیین جشن انقلاب تاکید کرد و افزود: تاکیدات و رفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی در رعایت پروتکل ها باید مدنظر قرار بگیرد و نباید شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن امسال راهپیمایی و گردهمایی جمعیتی در کرمانشاه نداریم

22 بهمن امسال راهپیمایی و گردهمایی جمعیتی در کرمانشاه نداریم