مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-07سياسي

راهنمیان گردشگری می توانند سفیران سلامت باشند


رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور با بیان این که استقرار راهنمایان گردشگری می تواند به ساماندهی بازدید و تذکر در رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن تاریخی کمک کند، - ایسنا/یزد رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور با بیان این که استقرار راهنمایان گردشگری می تواند به ساماندهی بازدید و تذکر در رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن تاریخی کمک کند، گفت: راهنمایان گردشگری می توانند در کنار وظیفه ذاتی خود سفیر سلامت نیز باشند.

سیدمحسن حاجی سعید در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هرچند دولت مدعی تعطیل نشدن مستقیم اقامتگاه ها و تاسیسات گردشگری است اما گردشگری با منع رفت و آمد بین شهری، صادر نشدن ویزای توریستی و تعطیلی اماکن تاریخی به مرز ورشکستگی رسیده است.

وی افزود: ستاد کرونا و وزارت بهداشت باید بپذیرد که موج سوم کرونا در کشور بیش از این که مربوط به گردشگری باشد، به واسطه دورهمی های خانوادگی ناشی از تحمیل در شهر ماندن و منع سفر ایجاد شد.

این مسئول با بیان این که با تداوم این سیاست گذاری در سال آینده خسارت وارده به گردشگری غیرقابل جبران و احیای این صنعت در 5 سال آینده دور از تصور خواهد بود، گفت: بنابراین بازگشایی گردشگری ورودی و داخلی تحت پروتکل های بهداشتی یا پرداخت غرامت توسط دولت به صنعت گردشگری راهکار موثری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمیان گردشگری می توانند سفیران سلامت باشند

راهنمیان گردشگری می توانند سفیران سلامت باشند