مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-07فرهنگي

سریال نوزوزی «بوتیمار» به تهران بازگشت + تصاویر


تصویربرداری سریال نوروزی «بوتیمار» بعد از سه ماه کار در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا از روز گذشته در تهران آغاز شد.

- تصویربرداری سریال نوروزی بوتیمار بعد از سه ماه کار در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا از روز گذشته در تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، سریال بوتیمار به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی علیرضا نجف زاده برای پخش در نوروز 1400 برای شبکه سه تولید می شود.

مهران مهام، تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران کار تصویربرداری را مجددا از روز گذشته در تهرانپارس آغاز کردیم و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهد شد.

مهران مهام ادامه داد: بر اساس فیلمنامه ممکن است بازیگرانی به ما اضافه شوند و در ادامه چند لوکیشن اصلی از سریال را با حضور بازیگران اصلی پیش خواهیم برد.

مهام ادامه داد: تجربه کار با بازیگران مازندران که همگی استعدادهای ناب و کاربلدی بودند اتفاق متفاوتی در این سریال بود که امیدوارم نتیجه اش مورد وثوق مخاطبان شبکه سه در نوروز 1400 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال نوزوزی «بوتیمار» به تهران بازگشت + تصاویر

سریال نوزوزی «بوتیمار» به تهران بازگشت + تصاویر