مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-07اقتصادي

شناسایی 2500 نفر از فعالان حوزه مشاغل خانگی در البرز برای هدایت شغلی


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان البرز گفت: در ادامه فاز دوم این طرح، تمام متقاضیان شناسایی شده، به مشاوران حوزه کسب و کار معرفی می شوند تا هدایت شغلی و کسب و کاری آن ها به صورت اصولی پیش برود.

- ایسنا/البرز مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان البرز گفت: در ادامه فاز دوم این طرح، تمام متقاضیان شناسایی شده، به مشاوران حوزه کسب و کار معرفی می شوند تا هدایت شغلی و کسب و کاری آن ها به صورت اصولی پیش برود.

ابوالحسن قاسم پور در گفتگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت طرح توسعه مشاغل خانگی در البرز، با بیان این که فاز نخست این طرح جنبه مطالعاتی داشته است، گفت: در نخستین گام فاز اول این طرح ملی، شناسایی فرصت ها و مزیت های توسعه مشاغل خانگی مورد بررسی و پژوهش قرار گرفت.

در انتها نیز نتایج به دست آمده با همکاری نخبگان حوزه کسب و کار و همراهی مسئولان و دستگاه های اجرایی استان البرز، بررسی و جمع بندی شد.

قاسمپور ضمن تشریح اهداف فاز دوم این طرح، عنوان کرد: فاز دوم این طرح از آبان ماه امسال با هدف شناسایی متقاضیان راه اندازی و توسعه کسب و کارهای مشاغل خانگی آغاز شده است.

برای این منظور سامانه ای اختصاصی درنظر گرفته شده بود که علاقه مندان در آنجا ثبت نام کنند اما از 2500 سهمی که برای البرز در نظر گرفته شده بود، فقط نزدیک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2500 نفر از فعالان حوزه مشاغل خانگی در البرز برای هدایت شغلی

شناسایی 2500 نفر از فعالان حوزه مشاغل خانگی در البرز برای هدایت شغلی