مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-07اقتصادي

3586 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تسهیلات حمایتی دریافت کردند


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی 10 ماهه نخست امسال سه هزار و 586 مددجوی این نهاد تسهیلات حمایتی و کارگشایی دریافت کرده اند.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 10 ماهه نخست امسال سه هزار و 586 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تسهیلات حمایتی و کارگشایی دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به خانواده های نیازمند با رویکرد رفع بخشی از مشکلات اقتصادی آن ها انجام می شود، ادامه داد: مددجویان جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک رسالت و بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی می شوند.

وی با اشاره به پرداخت 11 میلیارد و 377 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به دو هزار و 192 نفر افزود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت معرفی می شوند.

ملک پور با اشاره به شعار صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مبنی بر اینکه بهره جای دیگرست اضافه کرد: در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سعی می شود تمامی منابع موجود و سپرده های جذب شده از خیران و عموم مردم به پرداخت تسهیلات اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3586 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تسهیلات حمایتی دریافت کردند

3586 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تسهیلات حمایتی دریافت کردند