مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-07سياسي

اختتامیه طرح ملی لاله های روشن برگزار شد


اختتامیه طرح ملی لاله های روشن یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان گناوه با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در دبستان حضرت رقیه این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه گناوه صبح یکشنبه در مراسم اختتامیه طرح ملی لاله های روشن در گناوه اظهار داشت: دو برادر شهید حر و حسین خسروی شهیدان شاخص دانش آموز هستند که این محفل مزین به نام آنها است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: هر چه نام و یاد شهدا در جامعه پر رونق تر و پر رنگ تر باشد قطعاً نسل جوان و دانش آموز ما بیشتر با ایثار، فداکاری و شجاعت آنها آشنایی پیدا خواهند کرد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: مدیریت آموزش و پرورش و مجموعه آن و همچنین مدیران مدارس با برگزاری طرح لاله های روشن یاد و نام شهدا را زنده نگه می دارند و قدردان و سپاسگزار آنها هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام هستند ولی مردم ثابت کردند که با وجود همه مشکلات از راه انقلاب، شهدا و ولایت جدا نخواهند شد.

در پایان این محفل از خانواده شهیدان شاخص حر و حسین خسروی تقدیر شد.

افتتاحیه طرح ملی لاله های روشن یادواره 36 شهید دانش آموز و 6 شهید فرهنگی شهرستان گناوه دی ماه در دبیرستان دخترانه عترت گناوه برگزارشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه طرح ملی لاله های روشن برگزار شد

اختتامیه طرح ملی لاله های روشن برگزار شد