مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-07بين الملل

سازمان ملل: امارات با مزدوران سودانی در لیبی در تماس است


سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، امارات به استفاده از مزدوران سودانی در حمایت از فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی لیبی در درگیری با دولت وفاق ملی لیبی که در سطح بین المللی رسمیت دارد، - سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، امارات به استفاده از مزدوران سودانی در حمایت از فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی لیبی در درگیری با دولت وفاق ملی لیبی که در سطح بین المللی رسمیت دارد، ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فارن پالسی نوشت، این گزارش کارشناسان بین المللی حاکی از آن است که امارات خطوط ارتباطی مستقیمی را با گروههای مسلح سودانی برقرار کرده است که در جنگ نیابتی لیبی در دفاع از خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی لیبی می جنگند.

کمیته کارشناسان سازمان ملل در مسائل سودان این گزارش را ماه میلادی گذشته منتشر و در آن اعلام کرد که امارات از یک سال پیش با گروههای مسلح اقلیم دارفور که در کنار خلیفه حفتر می جنگند، تماس های مستقیمی برقرار کرده است.

کارشناسان معتقدند که تماس مستقیم میان امارات و گروههای مسلح سودان و دور زدن حفتر و نیروهایش بیانگر میزان تمایل ژنرال حفتر برای ایفای نقش مستقیم در درگیری لیبی و نیز عدم اعتماد به وی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: امارات با مزدوران سودانی در لیبی در تماس است

سازمان ملل: امارات با مزدوران سودانی در لیبی در تماس است