مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-07پزشكي

استفاده از سلول های بنیادی در درمان ناباروری


مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر پژوهشگاه ابن سینا گفت: در حوزه درمان ناباروری به جایی رسیده ایم که توریسم درمانی و گردشگری سلامت در کشور ما شکل گرفته است.

- جی پلاس، دکتر علی صادقی تبار اظهار داشت: پژوهشگاه ابن سینا از بدو تأسیس در دو حوزه بیولوژی تولید مثل و تشخیص و درمان سرطان که قرابت های نهادین زیادی دارند فعالیت خود را آغاز کرده است؛ در واقع مشابهت چگونگی استقرار یک سلول سرطانی در بدن یک انسان سالم در حوزه سرطان و از سوی دیگر رشد و نمو یک جنین در بدن مادر، همان قرابت های نهادین هستند که حوزه های فعالیت در این پژوهشگاه به شمار می روند.

مهر نوشت؛ مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر پژوهشگاه ابن سینا با بیان اینکه فعالیت های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی زیادی در این پژوهشگاه انجام می گیرد، افزود: پژوهشگاه ابن سینا در این دو حوزه فعالیت های پژوهشی و سپس فعالیت های درمانی را از سال 1382 آغاز کرده و خوشبختانه از آن سال ها توفیقات و موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

وی با اشاره به دستاوردهای درمانی پژوهشگاه ابن سینا طی این سال ها بعد از انقلاب اسلامی گفت: فعالیت های درمانی پژوهشگاه در حوزه ناباروری شامل سقط مکرر، خدمات اهداء، اندومتریوز و دردهای لگنی و بیماری های مرتبط هستند و یکی از جدیدترین خدمات این مرکز مربوط به کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سلول های بنیادی در درمان ناباروری

استفاده از سلول های بنیادی در درمان ناباروری