مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-07سياسي

مسئولان از پشت میز بلند شوند و پای کار جهاد باشند


مسئول گروه جهادی شهید محسن امیدی نهاوند با بیان اینکه مسئولین از پشت میز بلند شوند و پای کار جهاد باشند گفت: امروزه پشت میزنشینی و عدم برخورداری از روحیه جهادی به آفت مدیریتی برخی مسوولان تبدیل شده است.

- محمد سعیدی کیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان نخستین هدف از برگزاری اردوهای جهادی را خدمت به قشر محروم جامعه دانست و اظهار کرد: هدف بعدی که شاید کمتر بدان پرداخته شده است؛ خودسازی و رشد معنوی ـ شخصیتی افراد شرکت کننده در کارهای جهادی است.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در کارهای جهادی تجربیات و اندوخته هایی را به دست می آورند که شاید در هیچ جای دیگری آن ها را کسب نکنند گفت: معاشرت با قشر محروم جامعه و لمس مشکلات آنها باعث می شود نفس ما ساخته شود و هیچگاه در برابر خداوند متعال و بندگان او مغرور نشویم.

 مسئول گروه جهادی شهید محسن امیدی شهرستان نهاوند یکی از خاصیت های اصلی خودسازی را تربیت مدیرانی با روحیه و مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات کشور به دلیل نداشتن شیوه مدیریتی مناسب با گفتمان انقلاب از سوی برخی مدیران است.

وی با تأکید بر لزوم حساسیت نسبت به تحقق اهداف انقلاب افزود: بدون تردید برای عملیاتی شدن این مهم نیاز به کار و تلاش ی بیش از حد معمول داریم و باید فرا تر از امکانات کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از پشت میز بلند شوند و پای کار جهاد باشند

مسئولان از پشت میز بلند شوند و پای کار جهاد باشند