مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-07سياسي

مراسم نورافشانی همزمان با 22 بهمن در استان تهران برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن ماه مراسم نورافشانی در استان تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر یکشنه در دیدار با فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد و تحکیم و تثبیت امنیت نقش بسیار مهم و اساسی داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، نیروی انتظامی را یک نیروی ولایتمدار در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در استان تهران علی الخصوص شرق استان تهران نیز شاهد فضایی مناسب هستیم که حاصل تلاش نیروی انتظامی است.

امام جمعه موقت ورامین خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تهاجم دشمنان در زمینه های مختلف بوده ایم که حوزه امنیتی یکی از مهمترین ابعاد تهاجم دشمنان بوده است.

وی یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی ویژه شب 22 بهمن، در شهر تهران و شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: بر طبق یک سنت حسنه در روزهای منتهی به 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این مراسم نورافشانی باشکوه در مناطق مختلف کشور و استان تهران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نورافشانی همزمان با 22 بهمن در استان تهران برگزار می شود

مراسم نورافشانی همزمان با 22 بهمن در استان تهران برگزار می شود