مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-07اقتصادي

84 درصد روغن مورد نیاز کشور وارداتی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر اهمیت کاهش وابستگی به نهاده های کشاورزی و واردات، گفت: بیشترین وابستگی ما در محصولات کشاورزی به روغن است، - ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر اهمیت کاهش وابستگی به نهاده های کشاورزی و واردات، گفت: بیشترین وابستگی ما در محصولات کشاورزی به روغن است، به طوری که 84 درصد روغن مورد نیاز کشور از خارج وارد می شود.

حسین پژمان شنبه 19 بهمن در سی و پنجمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی فارس، افزود: انتظار داریم بهره برداران در حوزه توسعه دانه های روغنی و تنوع در تولید در محصولاتی همچون کلزا و یا محصول جدیدی همچون بادام زمینی ورود کنند تا بتوانیم به سطح خودکفایی که میزان آن 70 درصد است، دست یابیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: کشاورزان برتری که به عنوان تولید کنندگان نمونه انتخاب شدند از امروز علاوه بر شخصیت حقیقی یک شخصیت حقوقی پیدا می کنند که باید از این عنوان دفاع کنند، چرا که در حوزه تامین امنیت غذایی کشور رسالتی مهم بر عهده آنها است.

پژمان خاطرنشان کرد: در مجموعه جهاد کشاورزی فارس و در سطح کلان چند ماموریت اصلی داریم که اولین ماموریت تامین امنیت غذایی جامعه است؛ به این معنی که علاوه بر تولید غذای کافی، غذای با کیفیت و سالم و ارزان و غذایی که برای همه آحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 درصد روغن مورد نیاز کشور وارداتی است

84 درصد روغن مورد نیاز کشور وارداتی است