مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-07سياسي

دعوت از اساتید عراقی برای گذراندن فرصت مطالعاتی در دانشگاه تهران


معاون بین الملل دانشگاه تهران گفت: علاقه مندیم تا از استادان دانشگاه های بزرگ عراق برای گذراندن فرصت های مطالعاتی در دانشگاه تهران دعوت به عمل آوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در ایران به همراه امجد المظفر، رایزن فرهنگی سفارت عراق با رییس و معاونان دانشگاه تهران دیدار و گفت وگو کرد.

در این جلسه محمد حسین صراف زاده معاون بین الملل دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران دانشگاهی بین المللی است و هیچ تبعیضی بین دانشجوی ایرانی و خارجی در این دانشگاه وجود ندارد.

همه دانشجویان عراقی می توانند همانند دانشجویان ایرانی از فرصت های اعزام برای فرصت مطالعاتی، اراسموس و اخذ گرنت استفاده کنند.

همچنین علاقه مندیم تا از استادان دانشگاه های بزرگ عراق برای گذراندن فرصت های مطالعاتی در دانشگاه تهران دعوت به عمل آوریم.

محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران نیز با اشاره به قدمت و اعتبار این دانشگاه، به تبیین همکاری های علمی و آموزشی گسترده با دانشگاه های کشور عراق در ادوار مختلف پرداخت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه تهران همچون گذشته از دانشجویان علاقه مند عراقی برای تحصیل در تمامی مقاطع و رشته ها دعوت به عمل می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اساتید عراقی برای گذراندن فرصت مطالعاتی در دانشگاه تهران

دعوت از اساتید عراقی برای گذراندن فرصت مطالعاتی در دانشگاه تهران