مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-07اقتصادي

ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری


معاون وزیر ارتباطات به ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری تاکید کرد و گفت: نمی توان به صورت ساده انگارانه با مسئله تأمین منابع مالی استارت آپها برخورد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ناظمی امروز در مراسم برنامه سرمایه گذاری جسورانه در ایده های نوآورانه که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اکوسیستم استارت آپی شاید 4 مرحله را در طول عمر خود طی کرده است که 3 مرحله را گذرانده و یک مرحله را در پیش رو دارد.

وی با بیان اینکه هویت بخشی، موفقیت و رشد، نهادسازی از مراحل توسعه اکوسیستم استارت آپی هستند، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی نقش کلیدی در رشد اکوسیستم نوآوری داشته است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مرحله چهارم اکوسیستم استارت آپی گفت: در مرحله چهارم اتفاقی که افتاده تأمین منابع مالی است که به یک موضوع تبدیل شده است.

وی ادامه داد: نمی توان به صورت ساده انگارانه با مسئله تأمین منابع مالی استارت آپها برخورد کرد چون به شدت مستعد فساد و ناکارآمدی و مستعد از بین رفتن بخش خصوصی است.

ناظمی افزود: بنابراین باید از روش های آزموده شده جهانی استفاده کنیم، یکی از این روش ها همین روش هایی است که امروز شاهد رونمایی آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری

ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری