مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-07اجتماعي

کارت بلیت یکپارچه برای قطارهای حومه ای، مترو و اتوبوس های بی آرتی صادر خواهد شد


با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه ای، مترو و اتوبوس های بی آر تی صادر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت راه آهن، سعید رسولی امروز در حاشیه مراسم افتتاح 152 پروژه حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه اتصال مترو تهران به ایستگاه راه آهن تهران، بیان کرد: در گذشته سیاست اشتباهی در ساخت ایستگاه های راه آهن در کشور دنبال می شد و ایستگاه های راه آهن بیرون از شهرها ساخته می شد.

وی ادامه داد: تلاش کرده ایم برای ایستگاه های راه آهن رشت و همدان محلی در داخل شهر در نظر گرفته شود تا ایستگاه هایی که خارج شهر ساخته شده به داخل شهر منتقل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اتصال پایانه مترو به ایستگاه راه آهن در دستور کار شرکت راه آهن قرار گرفته است، اولینِ آن امروز در ایستگاه راه آهن تهران بود که گالری ساخته شد و اتصال ایستگاه مترو به سکوهای ایستگاه راه آهن برقرار شد تا سفر یکپارچه برای مسافران محقق شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار کرد: در شهر ری نیز اتصال راه آهن به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال اجرا است و این پروژه را در مشهد هم داریم.

رسولی تاکید کرد: با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه ای، مترو و اتوبوس های بی آر تی صادر خواهد شد و بدین ترتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت بلیت یکپارچه برای قطارهای حومه ای، مترو و اتوبوس های بی آرتی صادر خواهد شد

کارت بلیت یکپارچه برای قطارهای حومه ای، مترو و اتوبوس های بی آرتی صادر خواهد شد