مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-07سياسي

انقلاب موجب احیای دین و تقویت اعتماد به نفس ملت ها شد


تقویت اعتماد به نفس و قوی شدن سایر ملت های جهان در برابر استکبار از برکات انقلاب است که برخی از آنها تحولی عظیم در کشور خود ایجاد کردند.

- گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: تقویت اعتماد به نفس و قوی شدن سایر ملت های جهان در برابر استکبار از برکات انقلاب است که برخی از آنها تحولی عظیم در کشور خود ایجاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر یکشنبه در جمع مردم شهر گلپایگان با بیان اینکه 22 بهمن روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامی و عید حاکمیت الله بر سرنوشت مردم است، اظهار کرد: مردم همانگونه که تاکنون با مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه ها نگذاشتند استکبار جهانی در رسیدن به اهداف شوم خود موفق شود و به جمهوری اسلامی ضربه ای وارد کند از این پس نیز از نعمت بزرگ انقلاب پاسداری و حمایت کنند.

وی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از هر اقدامی برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کرد اما جمهوری اسلامی مانند کوه، استوار ایستاده است و هر روز به قدرت جمهوری اسلامی افزوده می شود؛ امروز بزرگترین رسوایی برای استکبار جهانی است که حتی ابهت غرب را در هم شکست و آبرویی برای آن ها نگذاشته است، افول اهریمن بر اساس نظرسنجی و دیدگاه های کارشناسان سیاسی اروپایی و آمریکایی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب موجب احیای دین و تقویت اعتماد به نفس ملت ها شد

انقلاب موجب احیای دین و تقویت اعتماد به نفس ملت ها شد