مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-07سياسي

راه انجام به موقع امور مردم، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: راه انجام به موقع و با سرعت امورات مردم، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است و اگر این روحیه در ادارات از بین رود، - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: راه انجام به موقع و با سرعت امورات مردم، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است و اگر این روحیه در ادارات از بین رود، کارکنان دچار خمودگی خواهند شد لذا باید این فرهنگ حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح اله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین همایش حافظان بصیرت در مکتب شهید سلیمانی که به همت اداره حفاظت و اطلاعات این سازمان برگزار شد با گرامیداشت دهه فجر، یاد امام راحل (ره)، شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان و همه شهدا را گرامی داشت.

وی ضمن خوشامدگویی به خانواده شهید وحید زمانی نیا که همراه با شهید حاج قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل شد، از شهید زمانی نیا و خانواده این شهید به عنوان افتخاری بزرگ برای کشور یاد کرد و با یادآوری جانفشانی های شهدا در طول تاریخ کشورمان، اظهار کرد: باید به وظایف خودمان در قبال خون شهدا عمل کنیم؛ چراکه همه ما پاسدار خون شهدا هستیم.

خداییان با تشکر از اقدامات اداره حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نکاتی پیرامون انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری آن پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه انجام به موقع امور مردم، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است

راه انجام به موقع امور مردم، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است