مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-07حوادث

سارقان حرفه ای و سابقه دار اماکن خصوصی در بیرجند دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری دو سارق حرفه ای و سابقه دار اماکن خصوصی در بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید غلامرضا حسینی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حاشیه شهرستان بیرجند، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی به سرقت دو متهم سابقه دار با هویت معلوم با حضور در حاشیه شهر بیرجند از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره پی بردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفی گاه شان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی ماموران به سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند، گفت: مقادیری از اموال مسروقه از آنان کشف و تاکنون 10 شاکی در این رابطه شناسایی شده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده اند، افزود: از شهروندان خواستاریم در ساختمان های در حال ساخت برای جلوگیری از سرقت لوازم و مصالح ساختمانی از تجهیزات پیشگیری از سرقت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای و سابقه دار اماکن خصوصی در بیرجند دستگیر شدند

سارقان حرفه ای و سابقه دار اماکن خصوصی در بیرجند دستگیر شدند