مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-07سياسي

گلایه از ضعف نظارت ها/ به افراد خاطی میدان داده نشود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گلایه از ضعف نظارت ها گفت: آرزو داریم که جدیت لازم در تمام عناصر و اعضای نیروهای نظارتی چنان حفظ می شد که افراد خاطی جرات خطا نمی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در جمع کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه انصارالرضا (ع) در استان اظهار کرد: اطلاعات سپاه پاسداران و بسیج از ذخایر انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیلات اطلاعات بیان کرد: اگر رسالت اطلاعات به نحو دقیق و به موقع انجام شود، خطرهای بزرگ را در نطفه خفه کرده و پیروزی های عظیم بدون هزینه حاصل می شود.

آیت الله عبادی اظهار کرد: اگر به هر دلیلی ولنگاری صورت گیرد، آنچه می شد به موقع در نطفه نابود شود، به صورت یک فتنه حاضر به جامعه و نظام آسیب وارد می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای پیشگیری از فتنه هایی که ممکن است با چراغ خاموش تا پیش پای ما بیایند، نیروهای نظارتی در سازمان های متعدد تعبیه شدند.

وی ضعف نظارت را مشکل پیش روی کشور دانست و گفت: اگر مسئولان نظارتی در سازمان های مختلف و مدیریت های گوناگون وظیفه شان را به درستی انجام می دادند، سرمایه نیروی انسانی ضایع نمی شد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه سپاه تنها نیروی نظامی نیست، اظهار کرد: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از ضعف نظارت ها/ به افراد خاطی میدان داده نشود

گلایه از ضعف نظارت ها/ به افراد خاطی میدان داده نشود