مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-07ورزشي

فرهادی زاد و محمدیان شناسنامه ورزش بانوان ایران هستند


رییس فدراسیون والیبال با بیان این که ورزش بانوان ایران در چهار دهه گذشته سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: مهین فرهادی زاد و فریبا محمدیان شناسنامه ورزش بانوان ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی در نشست هم اندیشی نواب رییس والیبال بانوان کشور که با هدف برنامه ریزی و بررسی رادهبردهای توسعه پایدار والیبال بانوان در هتل المپیک تهران درحال برگزاری است، افزود: تاریخچه ورزش و والیبال بانوان را اگر در چهار دهه گذشته ورق بزنیم، متوجه می شویم که روزهای سختی را پشت سر گذاشته است تا فضای ورزش و مسابقه برای آن ها مهیا شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بانوان ایران در مهم ترین میادین ورزشی جهان همانند المپیک و قهرمانی جهان حضور پیدا می کنند و این موضوع کار ساده ای نبوده است، گفت: والیبال بانوان ایران بعد از بازی های آسیایی تهران، به مدت 38 سال از حضور در میادین مهم آسیا و جهان محروم بود.

زیرا در آن زمان، مجوز حضور بانوان با پوشش اسلامی در رشته های مختلف به دست نیامده بود.

داورزنی با تاکید بر اینکه نگاه فدراسیون به والیبال بانوان همانند مردان است و شکی در توانایی بانوان این رشته ورزشی نداریم، گفت: مردم این سوال را مطرح می کنند که چرا والیبال مردان در بین هشت تیم برتر جهان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی زاد و محمدیان شناسنامه ورزش بانوان ایران هستند

فرهادی زاد و محمدیان شناسنامه ورزش بانوان ایران هستند