مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-07سياسي

ستاری: با استارتاپ ها تحولی جدی در انتظار حوزه بیمه است


پنج استارتاپ فعال در حوزه کارگزاری بیمه آنلاین پروانه فعالیت خود را از معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس سازمان بیمه مرکزی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اعطای پروانه استارتاپ های کارگزاری رسمی آنلاین بیمه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، علیرضا سلیمانی امیری رییس کل بیمه مرکزی و جمعی از استارتاپ های فعال در حوزه خدمات بیمه برگزار شد.

ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم با بیان اینکه تحول اساسی در حوزه بیمه به کمک استارتاپ ها رخ داده است، گفت: باهمکاری نزدیک بیمه مرکزی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحولی جدی و ارزشمند در حوزه خدمات بیمه و با کمک استارتاپ ها محقق شده است.

وی با بیان این که توسعه، مفهومی فرهنگی و مستلزم ترویج و همکاری تمامی بخش ها برای حمایت شرکت های دانش بنیان و خلاق است، ادامه داد: در روزهای نخست تصور می کردیم مفهوم توسعه و تحول سخت افزاری است، اما دیری نپایید که دریافتیم توسعه امری نرم افزاری است.

ضرورت هایی چون حمایت از کالای ایران ساخت، حمایت از کارآفرین داخلی شرکت های خلاق و اهمیت بخشیدن به دارایی های فکری، ضرورتی فرهنگی است و باید فرزندانمان را با فرهنگ سازی و ترویج، به نوآوری و اقتصاد دانش بنیان توجه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: با استارتاپ ها تحولی جدی در انتظار حوزه بیمه است

ستاری: با استارتاپ ها تحولی جدی در انتظار حوزه بیمه است